Z ostatniej chwili

System PayPo – dlaczego warto go wdrożyć w swoim sklepie internetowym?

portfel

Popularność sklepów internetowych jest ogromna. Z dnia na dzień w Sieci rośnie ich ilość. Jednocześnie oznacza to, że e-sklepy muszą walczyć o klienta. Robią to na różne sposoby. Reklama, wysokiej jakości produkty, intuicyjny serwis WWW, a także możliwość wyboru ulubionej metody płatności.

Wiele możliwości

Do tej pory najbardziej popularnymi metodami płatności on-line były szybkie przelewy. Wybieramy je, ponieważ pozwalają na sprawne opłacenie zamówionych produktów. Cały proces jest też banalnie prosty. Po wybraniu z dostępnej listy naszego dostawcy usług bankowych zostaniemy przekierowani na jego stronę. Co ważne, nie będziemy musieli już wypełniać żadnych danych niezbędnych do przelewu. Wszystko będzie gotowe. Wystarczy zatwierdzić płatność, a do sklepu zostanie wysłana informacja o zleceniu przelewu.

Niektórzy nadal korzystają także z płatności kartą. Nie jest ona jednak zbyt wygodna, ponieważ wymaga podawania danych (imię, nazwisko, numer i data ważności karty oraz kod CVC/CVV).

Nowości w e-sklepie

Klienci już przyzwyczaili się do tradycyjnych metod płatności, warto jednak jeszcze bardziej ułatwić im zakupy. Można to zrobić wykorzystując system PayPo. Dzięki niemu możemy zamawiać produkty w danej chwili, a płacić za nie nawet po trzydziestu dniach. Dodatkową zaletą jest to, że przez ten okres nie poniesiemy żadnych dodatkowych kosztów. W tym czasie możemy także podjąć decyzję, czy zamierzamy od razu zapłacić całą kwotę, czy może rozłożyć płatność na 4 raty, nie wymagające żadnych uzupełniających weryfikacji. System PayPo jest przyjazny dla użytkowników. Podczas pierwszej płatności będziemy musieli podać dane i potwierdzić operację kodem z SMS-a. Każdą kolejną zapłacimy po zalogowaniu, bez dodatkowych formalności. Nie musimy się także martwić o to, że zapomnimy o opłaceniu zakupów. System będzie nam o tym przypominał zarówno SMS-em jak i mailem.

Wprowadzenie PayPo jako jednej z metod płatności w e-sklepie może znacznie zwiększyć konwersję. Klient dokona zakupu, nawet jeśli w danym momencie nie będzie miał środków na koncie i bez problemu zapłaci po 30 dniach.

2 Comments