Prowadzisz własną działalność i interesuje Cię stałe pozyskiwanie klientów? Poznaj SiteCall– http://site-call.pl/– narzędzie, umożliwiające internautom zamówienie bezpłatnej rozmowy z pracownikiem Twojej firmy. Instalując SiteCall na swojej witrynie, masz szansę na zwiększenie sprzedaży przez telefon, dzięki rozmowie z Twoim konsultantem. Poznaj proces korzystania z tego narzędzia i wynikające z niego korzyści oraz zapoznaj się z bieżącą ofertą firmy.
Jak przebiega proces i jakie są z niego korzyści
Aby umożliwić rozmowę z konsultantem osobie, która odwiedziła Twoją witrynę, musisz zacząć od umieszczenia krótkiego kodu w kodzie źródłowym strony internetowej. Dzięki temu zabiegowi, możesz zamieścić dowolną ilość graficznych interfejsów w postaci słuchawek oraz formularzy na Twoich domenach. Generalnie, cały proces przebiega bardzo prosto i intuicyjnie. Osoba odwiedzającą stronę ujrzy graficzny interfejs ze słuchawką. Po kliknięciu “słuchawki”, ukaże się formularz z prośbą o zostawienie numeru telefonicznego i informacja, jaki będzie czas oczekiwania na połączenie. Następnie, po wypełnieniu formularza przez internautę, Twój konsultant uzyska informację o zgłoszeniu i połączy się z potencjalnym klientem. W ten sposób, kontaktujesz się z klientem, który jest rzeczywiście zainteresowanym Twoim produktem czy usługą, a to tylko zwiększa szansę na zwiększenie sprzedaży.
SiteCall zapewnia internaucie możliwość zasygnalizowania, w niemal każdej chwili, chęci przeprowadzenia bezpłatnej rozmowy z konsultantem. Nawet w momencie, gdy firma jest nieczynna, potencjalny klient uzyskuje informację, że konsultant oddzwoni do niego jak najszybciej będzie to możliwe, w godzinach pracy. Ułatwiając kontakt z konsultantem osobie zainteresowanej usługami Twojej firmy, zmniejszasz szansę, że zostanie “odbita” przez konkurencję. Łatwość w nawiązaniu kontaktu z konsultantem, a zarazem opcja szybkiego rozwiązania problemu, to równocześnie wzrost jakości obsługi klienta. To przekłada się nie tylko na skuteczne promowanie strony, ale również na budowanie silnej pozycji marki na rynku. Możliwość zdobywania klientów po godzinach pracy, zwiększenie konwersji i rozwijanie strategii pozyskiwania klientów również wpływają na zwiększoną sprzedaż. Korzystając z narzędzia SiteCall, jesteś w stanie generować nawet 2 razy więcej rozmów handlowych, a co za tym idzie, jesteś w stanie dwukrotnie zwiększyć swoją szansę na sprzedaż.
Dobierz pakiet dla siebie i ciesz się kwitnącymi współpracami
Możesz wybierać z aż 4 przygotowanych pakietów: Small, Medium, Large i Enterprise. Każdy z nich zawiera nielimitowaną ilość widgetów, domen, oddziałów firmy i historii połączeń oraz inne opcje, które możesz sprawdzić na stronie internetowej narzędzia SiteCall. Pakiety różnią się za to liczbą rozmów w miesiącu, ilością doradców i kont z dostępem do panelu WWW i, oczywiście, ceną. Dobrany plan powinien przede wszystkim odpowiadać Twoim potrzebom.
Najbardziej spersonalizowanym pakietem jest Enterprise – to indywidualnie dobrana oferta, skrojona do Twoich potrzeb. Jeżeli zależy Ci na zróżnicowanym planie, jest to optymalna wersja: liczbę rozmów w miesiącu, ilość doradców i kont z dostępem do panelu WWW, wszystko to dobierasz indywidualnie.
Jeżeli chcesz przekonać się w jaki sposób działa SiteCall oraz jakie może przynieść korzyści, zamów bezpłatna wersję na 7 dni. Jedyne co musisz zrobić, to wejść na stronę internetową http://site-call.pl/ i zostawić swoje dane, a konsultant skontaktuje się z Tobą.
2 Comments
Ten artykuł otworzył mi oczy na kilka bardzo ważnych kwestii.
To jest ten rodzaj treści, który sprawia, że internet jest tak cennym źródłem wiedzy.