Reklama zewnętrzna to wiele różnego rodzaju rozwiązań. Zarówno tych, które są zastosowane od dekad, jak i takich, które dopiero od kilku lat zawojowały rynek. Mowa tu o szerokim spektrum różnego rodzaju pomysłów zarówno na materiał, z którego wykonane są elementy marketingu wizualnego, jak i to, na jakich nośnikach jest on używany.
Dla kogo oklejanie szyb w Warszawie?
Oklejanie szyb (Warszawa) to jedna z tych opcji, która przyjęła się dawno temu, a od około 2-3 dekad stała się ulubioną formą przedstawiania, czy to oferty, czy świadomości marki. Chodzi tu zarówno o oklejenie witryn, jak i oklejanie szyb samochodowych.
Oklejanie szyb – jaką folię wybrać?
Do oklejania szyb możemy wybrać różnego rodzaju folie, które przyczynią się do uzyskania ciekawej formy reklamy zewnętrznej na witrynach sklepowych i salonach usług.
Folia ploterowa to mocne tworzywo, które nadaje się do oklejenia szyby na kilka lat. Można na niej także nadrukować różnego rodzaju grafiki (nie musi być jednokolorowa). Choć w tym przypadku warto też postawić na lepszej jakości metody wydruków oferowane przez drukarnie wielkoformatowe. Świetnie sprawdza się wydruk UV, ale może już być to nieco większy koszt. Należy tu też pamiętać, że folia ploterowa nie jest folią przepuszczająca światło.
Folia One Way Vision, czyli folia przeznaczona do oklejenia szyb samochodowych, witryn i okien. Dzięki swojej siatkowanej budowie pozwala na przepuszczanie dużej ilości światła do wewnątrz, a jednocześnie jest reklamą, która nie jest przejrzysta od zewnątrz. Niektórzy nie są pewni tego rodzaju oklejenia, ze względu na kiedyś słabe kolory druku. W tej chwili to się zmienia i można nadrukować na nią soczyste barwy, szczególnie przy odpowiednio dobranym pod tym kątem projekcie.
Jak zaprojektować odpowiednią grafikę do oklejenia szyb w Warszawie?
Oczywiście projekt to najważniejsza cześć tworzenia odpowiedniej reklamy zewnętrznej i niezależnie od rodzaju folii, jaką wybierzemy, zła grafika nie da zamierzonego efektu. Dlatego musimy koniecznie pamiętać o tym, że dobrze zaprojektowana reklama zewnętrzna powinna być czytelna. Umieszczając na niej logo, unikamy nadmiaru barw. Dając reklamę produktową, musi być on odpowiednio wyeksponowany. Najlepiej więc jeżeli decydujemy się na oklejanie szyb Warszawa, skorzystać ze sług profesjonalnych grafików reklamowych. Takie osoby pracują zarówno w poszczególnych agencjach reklamowych, jak i renomowanych drukarniach oferujących wydruki tychże folii.